Nieuws

22.06.2017 | Columns
De negatieve klant, er zit meer achter

Dit keer weer een verhaal uit de praktijk. Als schoonheidsspecialiste heb je met... Lees verder

19.06.2017 | Columns
Noodkreet: Jouw klant begrijpt de vaktermen die jij gebruikt helemaal niet

​Laatst ving ik een noodkreet op van een gewaardeerde collega-bedrijfskundige. Z... Lees verder

Bedankt voor jullie reacties, fijn dat het herkend...
14.06.2017 | Columns
Waardering tonen aan werknemer verhoogd productiviteit

Tonen van waardering, klinkt simpel toch? Maar… Doen we dat dan ook en waarom is... Lees verder

29.05.2017 | Columns
De schoonheidsspecialiste als vertrouwenspersoon

Een van de dingen die ik zo mooi vind aan mijn vak, is het in contact komen met... Lees verder

23.05.2017 | Columns

Regelmatig verschijnen er nieuwe nageltrends op YouTube, Instagram of andere soc... Lees verder

18.05.2017 | Columns
​Tijd voor de grote voorjaarsschoonmaak!

Hebben de twee zomerse dagen van deze week je al wakker geschud dat het nieuwe s... Lees verder

11.05.2017 | Columns
Gebrek aan vitaliteit is oorzaak van veel klachten

Alles in ons leven draait om vitaliteit, of we het nou zo noemen of niet. Het is... Lees verder

03.05.2017 | Columns
Stralende huid door juiste voedingsmiddelen

Zes mei is uitgeroepen tot anti-dieet dag. Wat een fantastisch initiatief! Want... Lees verder

19.04.2017 | Columns
Koningsdag nail art

Het is bijna Koningsdag. Kijk jij er al naar uit? Het is de perfecte gelegenheid... Lees verder

10.04.2017 | Columns
De klant als trendsetter

De laatste 10 jaar hebben zich veel veranderingen aan de commerciële kant van on... Lees verder

07.04.2017 | Columns
Cosmetische voetverzorging in de nagelstudio

Yeah, de lente is begonnen! De eerste zonnestralen breken door, de slippers en s... Lees verder

Naar mijn mening kan je in nagels avond geen cosme...