Wàààt?? Nog geen kaarten voor dit weekend?

11.09.2018 | Beursnieuws | 869 keer bekeken
Wàààt?? Nog geen kaarten voor dit weekend?

Heb je nog geen kaarten voor het Beauty Trade Festival van komend weekend? Grijp dan nu je kans om er wel bij te zijn en doe mee aan de speciale winactie van Beautyspot. Onze eigen columnist en huidtherapeut Femke geeft op zaterdag en zondag samen met MKB-adviseur Ron een superleuke lezing waar je van harte welkom bent! 

Lezing van onze eigen columnist!
“De lezing is gericht op de groei en ontwikkeling van jouw salon. Gedurende deze interactieve presentatie houden wij jou als beginnend of juist ervaren beauty-ondernemer een spiegel voor over de ontwikkeling van jouw praktijk of salon”, vertelt Femke enthousiast. 

Aan de hand van de geeikte ontwikkelpeilers product, proces en mensen nemen deze Experts in Business je mee in de theorie, maar zeker ook de praktijk van groeien als ondernemer. "Is mijn productaanbod nog passend in de huidige markt? Of moet ik iemand aannemen nu ik steeds meer klanten krijg? Of is het misschien verstandig om een betalingssysteem te gaan gebruiken? Deze en nog veel meer vragen beantwoorden wij rechtstreeks aan jou."

Extra tip van Femke en Ron: neem vooral jouw eigen vragen mee, zodat we je direct een handje kunnen helpen met groeien!

Kaarten winnen
Wanneer je onder dit bericht op facebook vertelt waarom jij absoluut bij deze Beautyspot lezing wilt zijn, maak je kans op twee gratis entreekaarten voor het Beauty Trade Festival voor de zaterdag, zondag of maandag!

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (14)

Reageren
  • 16.09.2018 - 18:08 uur | Laure Miller

    Hallo ,

    Heeft u behoefte aan een lening? U bent afgewezen door de bank en u wilt een lening te voldoen aan al uw behoeften ? - Geen Probleem. Ongeacht uw financiële situatie. Wij bieden hypothecaire leningen, commerciële leningen, onderhandse leningen en exclusieve leningen voor educatieve doeleinden.

    Wij bieden leningen aan Samenwerkingsverbanden, andere openbare en privé, wij zijn klaar om u een lening, onroerend goed, Financiën, en meer. Wij bieden zowel de lange-termijn en korte-termijn leningen. Bel ons vandaag nog en ontdek een financiële lening eerste-klasse.:

    Financiële leningen
    Real estate leningen
    Investeringen lening
    Auto leningen
    Consolidatie Van De Schuld
    Inkoop van credits
    Persoonlijke Leningen

    Dus, als je hier niet voor de banken, of beter, je hebt een project en moet de financiering, slecht krediet geschiedenis, of je hebt geld nodig om rekeningen te betalen, dient u contact met ons opnemen om meer te weten over onze Voorwaarden. Voor meer informatie, neem dan contact met ons op.

    millerlaure001@gmail.com

    millerlaure001@gmail.com

    Website : http://service-fab.com/#googtrans(nl)

    Website : http://service-fab.com/#googtrans(nl)

    Dank

    --
    MILLER LAURE

  • 14.09.2018 - 07:50 uur | anneke kunz

    Waarom ik deze lezing graag wil bijwonen: ik zit op een omslagpunt en moet nu gaan beslissen of ik meer mensen ga aannemen of de samenwerking aanga met zzp ers.

  • 13.09.2018 - 22:53 uur | Mariette Knol

    Ik ga zeker de lezing bijwonen, om van te leren en om te kijken of ik op de goede weg ben met mijn bedrijf

  • 13.09.2018 - 16:56 uur | Carmen van Leijden

    Op dit moment zijn wij bezig met een totale vernieuwing van mijn salon qua stijl hoe gaan wij onszelf in de markt presenteren en is daarvoor nodig etc.
    Wij zouden graag deze lezing willen bijwonen om inspiratie op te doen en te bekijken hoe wij veder kunnen groeien.

  • 13.09.2018 - 15:31 uur | sabriene Vosselman

    Ik zou het super top vinden om bij deze lezing en op de beurs aanwezig te zijn om weer nieuwe inspiraties op te doen. Duimen maar!!!

  • Noortje Groenen
    13.09.2018 - 14:05 uur | Noortje Groenen

    Ik ben altijd in voor vernieuwing en nieuwe inzichten ,zeker als je als je al zo lang in het vak zit als ik .
    Altijd benieuwd naar nieuwe ontwikkelingen !

  • Jacq Horsting
    13.09.2018 - 13:01 uur | Jacq Horsting

    Zou graag de lezing bij willen wonen samen met mijn dochter, om wijzer te worden en natuurlijk tevens te genieten van het aanbod op de beursvloer.

  • Renata Van der Weide
    13.09.2018 - 12:29 uur | Renata Van der Weide

    Ik zou graag de lezing willen bijwonen. Om weer helemaal up-to-date te zijn betreft nieuwe ontwikkelingen in de branche. En dit toe te passen in mijn eigen schoonheidssalon.

  • Henriette Toussaint
    13.09.2018 - 12:22 uur | Henriette Toussaint

    Om nog meer en nog beter informatie te kunnen krijgen en door te geven

  • 13.09.2018 - 12:21 uur | L.J.M. Frijters-Tempelaars

    Ik wil graag mee loten voor de 2 kaartjes:-) En wil dus ook graag deelnemen aan de lezing.Omdat ik als duurzame salon werk is het moeilijk om in allerlei zaken te investeren ,voor een Mens en Mileiu vriendelijk belijdt in mijn salon te voeren.Advies is altijd welkom dus! De meeste beurzen voor ons soort salons zijn er niet eens op ingericht;het is voor allerlei zaken zoeken met het VERGROOTGLAS!

  • Jacqueline van den Bergen
    13.09.2018 - 12:21 uur | Jacqueline van den Bergen

    Ik zou heel graag de lezing bij willen wonen en de beurs bezoeken om te kijken hoe wij de klanten van onze huidprofessionals doelgericht kunnen bereiken en enthousiasmeren. Volgens mij hebben jullie hele leuke tips en kunnen jullie ons prima helpen. Ben benieuwd!

  • 13.09.2018 - 11:52 uur | Monique Duursma

    Hey, ik wil graag samen met mijn dochter gewoon gezellig samen inkopen.

  • 13.09.2018 - 11:36 uur | Anney Veenhof

    Ik zou graag mijn man mee willen nemen, voor de beslissing van duurdere aankopen, maar hij wil ook niet nog eens entree betalen hahah

  • 13.09.2018 - 11:09 uur | Tamara van Berchum

    Zou graag de lezing bijwonen omdat je als zelfstandige met twijfels zit betreft het ondernemen waar je naasten je niet bij kunnen helpen.