Trend: Nieuwe generatie anti-veroudering producten

06.06.2014 | Trends | 1510 keer bekeken
Trend: Nieuwe generatie anti-veroudering producten

Binnen de beauty markt is er een steeds grote vraag naar (nieuwe) anti-aging huidverzorgingsproducten. Waar veel oudere vrouwen het gebruiken om de tekenen van ouderdom tegen te gaan, gebruikt ook een steeds grotere groep jonge vrouwen deze producten. Zij gebruiken het om het ouder worden tegen te gaan en er langer jonger uit te zien.  

Doordat men steeds langer leeft en eerder begint met het gebruiken van anti-verouderingsproducten verandert de markt. Er komt meer vraag naar deze producten. Die in  tegenstelling tot de al bestaande producten een ander resultaat moeten opleveren.  

De jongere vrouwen waren altijd een belangrijke markt binnen de schoonheidsbranche, maar doordat zij eerder gebruik maken van anti-aging huidverzorgingsproducten, terwijl ze die oudere nog niet bereikt hebben, zal de markt veranderen en de vraag naar deze nieuwe generatie productie alleen maar toenemen. 

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren