The road to success wordt het thema van de Dag van de Beautyprofessional

13.07.2015 | Columns | 696 keer bekeken
The road to success wordt het thema van de Dag van de Beautyprofessional

Op 2 november 2015 vindt in Media Plaza te Utrecht de Dag van de Beautyprofessional plaats. Dit jaar is het thema ‘the road to success’. Van storytelling tot succes-strategieën, en van huidvraagstukken tot innovatieve marketingmiddelen: de Dag van de Beautyprofessional biedt een breed palet aan kennis, inspiratie en praktische handvatten om direct in de praktijk te brengen. Up-to-date blijven als beautyprofessional is immers een must.

De producten en behandelmethodes innoveren constant, de vaktechnische kennis moet actueel blijven en wetswijzigingen hebben direct invloed op dje bedrijf. Met dit onafhankelijke kennisevent - ontwikkeld en georganiseerd door ANBOS en Beauty Trade Professionals – zijn professionele schoonheidsspecialisten in één klap volledig op de hoogte van de meest recente ontwikkelingen binnen het vakgebied schoonheidsverzorging. 

Powersessies
Sprekers als oud-topsporter en marketingspecialist Hein Vergeer, Straat-o-loog Pim van den Berg en beauty-awardwinnares Marie-José Putman van MJ Amsterdam reiken plenair inspiratie en direct toepasbare adviezen aan. Acht verschillende powersessies bieden vervolgens de bezoeker de mogelijkheid om het eigen programma samen te stellen, met onderwerpen als crowdfunding, ergonomie, storytelling, acne en andere huidvraagstukken, maar ook met sessies als ‘De startmotor voor succes’ van Lorraine Vesterink of ‘De roadmap om te kunnen excelleren’ van Richard Koffijberg. Tijdens de uitgebreide lunch en tussen de activiteiten door is er volop gelegenheid om te netwerken met andere beautyprofessionals. 

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren