Mijn leerproces rondom de Beauty Award

11.05.2016 | Columns | 1375 keer bekeken
Mijn leerproces rondom de Beauty Award

Wat heeft meedoen aan de Beauty Award verkiezing mij eigenlijk gebracht? En misschien nog wel belangrijker moet je wel winnen om te kunnen groeien? Mijn antwoord is nee.

Het is van belang hoe je met je nominatie als finalist omgaat. Als je meedoet kost dat je veel tijd en energie, in principe schrijf je een compleet businessplan. Je wordt gedwongen om heel goed naar jezelf te kijken en om keuzes te maken. Welke richting ga je op, ben jij jezelf bewust van wat je nu doet, is alles wel op orde, wat zijn zaken die je nog kunt verbeteren?

Er is mijn inziens altijd ruimte om te verbeteren en te groeien dat stopt niet als je ambitie hebt, het is een continue proces.

Tuurlijk was ik heel eventjes teleurgesteld dat ik niet had gewonnen. Tegelijkertijd was ik ook opgelucht want ik vond het best een heftig traject, ik was immers nog geen jaar bezig op mijn nieuwe locatie.

Het opnieuw opzetten van een bedrijf kost veel energie. Om vervolgens een richting te kiezen en mee te gaan doen aan de Beauty Award maakte het voor mij extra zwaar. Zeker in combinatie met de zorg voor mijn vier kids, het is een misvatting dat je het er even bij doet!

Het is nu ongeveer een maand geleden na de uitreiking van de Beauty Award en vind het heerlijk dat ik lekker kan werken zonder poespas en kan doen waar ik goed in ben; uitbouwen van mijn instituut en kwaliteit leveren.

Mijn instituut is inmiddels geautomatiseerd, ik heb mezelf ingeschreven voor diverse vakinhoudelijke trainingen en ik ga in september mee naar Nice om de masterclass van Lorraine Vesterink te volgen. Ik heb plannen voor de toekomst die ik onder de loep wil nemen en samen met een deskundige wil bespreken.

Of ik nog eens mee ga doen in de categorie; bedrijf van het jaar? Wie weet, voorlopig nog niet want ik heb nog een hoop te doen! Als je besluit om mee te doen wens ik je veel succes!

Hartelijke groet Maudy Vossen

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren