Lifestyle trends 2012: Happy recessie

01.01.2012 | Branchenieuws | 1210 keer bekeken
Lifestyle trends 2012: Happy recessie

Het reclamebureau HBMeo heeft de lifestyle trends voor 2012 op een rijtje gezet. Volgens dit bureau blijven we ondanks de onrust in de wereld kalm en genieten van wat we wél hebben. De economische teloorgang maakt ons niet meer angstig, maar we zien de recessie als een positieve uitdaging. We worden creatief en bewust. We gaan sober leven en kijken naar de positieve punten. We komen niet langer in opstand. We blijven trouw in alle opzichten. En we gaan wandelen en traplopen. We komen volop in beweging. Overgewicht gaan we te lijf. We verhogen de levenskwaliteit, gaan lezen en koekjes bakken. Originaliteit boven alles. We koken uitgebreid thuis. We eten puur en herontdekken de oude-wereldwijn. We keren terug naar naastenliefde, we mixen spiritualiteit met wetenschap & kwantumfysica, de ziel wordt puur en onvoorwaardelijk en we beseffen waar het leven om draait. Dit zijn de trends voor 2012: 

Make-up• LOSSE KNOTTEN• PAARDENSTAARTEN• NUDE• PERSOONLIJKE STIJL• CLASSIC MET EEN TWIST• FRISSE HUID• COLOURFUL NAILS• SHOCKING LIPSTICK• MATTE HAARTEXTUREN• DANSENDE LOKKEN• SUBTIELE BLUSHERS OF EXTRA LANGE VOLLE WIMPERS OF JUIST NO-MASCARA• VLOEIBARE EYELINERS• KATTENOGEN• MINIMALISTISCHE LOOK• KRACHTIGE WENKBRAUWEN• METALLIC OOGSCHADUW OF JUIST ULTRANATUREL• EXTREEM SMOKEY EYES VS. SUBTIELE SMOKEY EYES• DIEPE WIJNKLEURIGE LIPPEN• KLEUREN VERSUS EXTREEM NATUREL• OPVALLENDE KLEURACCENTEN IN HET HAAR • 3D ACCENTEN VERWERKEN IN DE MAKE-UP • FIFTIES HAARSTIJLEN• LUXE NATUURLIJKE PRODUCTEN• MAGNETIC MANICURE• CONTRASTEN• GLANZENDE HUID VERSUS MATTE OOGSCHADUW • GLANZENDE OOGSCHADUW VERSUS MATTE HUID

Food & Drinks• UITGEBREID ONTBIJTEN• HOMEMADE GRANOLA• MINDER MAGNETRON • BLOEDWORST• MOOIE WIJNEN VOOR GOEDE PRIJZEN• ORIGINALITEIT• HUISGEMAAKTE VL • OERGROENTEN ZOALS PAARSE WORTELS,OERPENEN, WITTE BIETEN, MEIKNOLLEN, ETC• GIN IS IN!• HERONTDEKKING OUDE WERELD-WIJNEN• BETALEN NAAR WAARDE (RESTAURANTS)• VERSE GEMBERTHEE• KRUIDENKOFFIE• ECHTE PRODUCTEN, MINDER ‘KUNSTMATIGE’ PREFAB DINERMAALTIJDEN, MEER KWALITEIT• TERUGGANG VAN LIGHT, VOORKEUR NAAR PUUR, DAT NIET PER DEFINITIE VEEL VET OF SUIKER HOEFT TE BEVATTEN• THUIS UIT ETEN• KLASSIEKE COCKTAILS BLIJVEN• VOGELTAARTEN• STREEKGEBONDEN GEBAK• MINIGROENTEN• KLIEKJES• PERCULATOR• ZWARTE THEE• MINIATUUR• KOEKJES UIT EIGEN OVEN• HAMBURGERVARIATIES• VERS• GEKOOKT EI• BISTRO• PERZISCH BROOD• SNELKOOKPAN• WEINEREI• VEZELS• GASFORNUIS• GROTE GRIEKSE PITA’S• SURINAAMSE SAMBAL• VERSE JALAPEÑO’S• TRUFFELAARDAPPELTJES • DUITS BROOD• FOODSHARING• OERSOEPEN• KLEINE PORTIES• POP-UP RESTAURANTS• THAISE BASILICUM• SOCIAL DINING• GUERILLA-DINING• ETEN BIJ DE BUREN• BLOODY MARY• HOBBY-CATERING• HUISGEMAAKTE PICKLES• CHUTNEY (GEEN MANGO)• FENEGRIEK• MANNELIJK KOKEN• ETHISCH ETEN • ANTIEKE KOOKBOEKEN• WATER BIJ DE WIJN• BEER & STEAKS• DUMPLINGS• MEDICAL FOOD• KAKI-VRUCHTEN • ASIAN SNACKS• WOHNZIMMER-BARS• GESCHEIDEN UITGAAN• SINGLE PURPOSE BARS & RESTAURANTS• TONICS• BRUNCH (UITGAAN VERSCHUIFT NAAR ZONDAGOCHTEND)• GEMBERBIER• KOKEN ZONDER SUIKER / ZOUT• BELLINI• VLEES VAN VER• CUPCAKES WORDEN MADELEINES• POMPOENPITOLIE!!!• BIER MET EEN TWIST• ONPERSOONLIJKE RESTAURANTS ZIJN UIT• ELITAIR ETEN IS PASSÉ• RESTAURANTS IN BARS • WAT MAAK JE-MENU?• GIN-BARS• CLANDESTIENE NACHTMARKTEN

Fashion• TON SUR TON• PERSOONLIJKE STIJLMIX• NATUURLIJKE MATERIALEN• MOOI & LUXE, MAAR WEL COMFY• STERKE KLEUREN NAAST EENVOUDIGE BASISTONEN• STRAPLESS BRA• VAN TOP TOT TEEN IN 1 KRACHTIGE KLEUR• GEHAAKTE (VLINDER)DASSEN• KLEURSTREPEN• KWALITEIT BOVEN KWANTITEIT• ATHLETIC-INSPIRED • ELEGANT• MULTIBLOCKING WORDT DUOBLOCKING!• SNEAKERS ALLEEN NOG MET EEN CHIQUE TWIST!• TWINSETS VOOR MANNEN• FASHION SHARING• GEEN ONDERGOED• DE BRIL MOET AF• GEEN OVERKILL AAN ACCESSOIRES• NO LOGO• SUBTIEL PUNK & ROCK• TRUIEN MET NOORSE HERTJES • FUCK THE UGGS• MANNENSHAWLTJES KUNNEN ECHT NIET MEER!• ANORAKS• OPMERKELIJKE PRINTS• REVERSABLE JEANS• PASTELS• CONTRASTEN• METALLIC• ULTIEME VROUWELIJKHEID• PRINCESS CHIC • SJAALS (VROUWEN)• SORBETKLEUREN• DIEPE TOONTINTEN VERSUS PRETTY PASTELS• 1920’S ELEGANCE MEET 1950’S HAPPINESS• GEKLEURDE DENIMS, CHINO’S & SHORTS• VARSITY-INVLOEDEN• A DASH OF AFRICA• BLOEMPRINTS• 3D PRINTS• FLORAL JUMPSUITS• FLARE JEANS

Lifestyle• PUUR & ECHT• WELZIJN BOVEN WELSTAAT• BOEKEN LEZEN VAN PAPIER• KWALITEIT BOVEN MERKNAAM OF KWANTITEIT• FIETSTASSEN• ZOMAAR HALLO ZEGGEN• PET-SHARING• RIJK IN EENVOUD• VERHOGEN LEVENSKWALITEIT• BEWUSTERE VRIJETIJDSBESTEDING• ONVOORWAARDELIJKE LIEFDE• SPIRITUALITEIT MEETS KWANTUMFYSICA• LIVE TAGGING• STIJLICOON: JOHN MALKOVICH• LICHAMELIJK CONTACT• TRAPLOPEN• KLASSIEK THEATER• SOCIAAL NETWERKEN ZONDER INTERNET• RANDOM SMILING• SWING-JAZZ• WE GAAN MET DE BUS/FIETS• ETIQUETTE• GELD IS UIT• HUILEN MAG• NAASTENLIEFDE• ZELF ZEEP MAKEN• MEER WAARDERING VOOR HETGEEN WE HEBBEN• TWITTER VERSLAAT FACEBOOK• BLOGGEN WORDT QUALITY BLOGGEN• SNELKOOKPAN• CARL JUNG• CRISIS WORDT UITDAGING • DE VIJFDE DIMENSIE• CONCEPT-SHIFTS• RESERVEREN WORDT IN DE RIJ STAAN• CREATIVITEIT VERSUS EENHEIDSWORST• GEVOELSGENIEËN (EINSTEIN, HAWKING)• SCHETSEN & ETSEN• LANGE WANDELINGEN VERSUS JOGGEN• GEPASSIONEERDE ZIGEUNERMUZIEK• SOBERE LEVENSSTIJL WORDT STATEMENT• PERSOONLIJK VERSUS MASSA• TEDERE SEKS• PROFESSIONELE FOTOGRAFIE• INTUÏTIE GAAT MEER TELLEN• POSITIEVE VOORUITGANG• ELEKTRISCHE SCOOTERS• HOOP IN PLAATS VAN HAAT• MINIFEESTJES• ARGENTIJNSE TANGO• DE PASSIE KEERT TERUG IN ONS LEVEN• MENSEN HERONTDEKKEN HUN INNERLIJKE VUUR • OPRECHT JEZELF ZIJN  • KLEINSCHALIGHEID• TROUW ZIJN AAN EIGEN IDENTITEIT• TV=UIT• STOPPEN MET LAPTOPSTAREN• SHOPPING WORDT SWOPPING• SCANDINAVISCHE KRIMI’S• RELATIES• UITZOOMEN• WE ZIJN NIEUWSMOE• MOBILITEIT• SCADINAVIAN • CREATIVITEIT • CAR-SHARING• HUISRUIL• LICHAMELIJKE BEWEGING• JEU DE BOULES• FRANKRIJK• TULPEN• INTENSE ONTMOETINGEN• MYSTERIEUZE ZIEKTES• DOORDACHT IMPULSIEF• PRANAYAMA-PARTY’S• CLAIR-OBSCUR• KERK WORDT CULTUUR• SOBER • IMAGOVRIENDEN KUNNEN NIET MEER• OPBOUWEND KRITISCH• EROTISCH DROMEN• OPSTAND IS UIT, GEDWEE IS IN• REMOTIE-DENKEN• INTERNATIONALE FEESTDAGEN• ZITTEND PLASSEN• DOCUMENTAIRES• TONGEN WORDT KUSSEN• WEERSTAND OPBOUWEN• OPVOEDEN • TWEEDE BAAN DIE WÉL LEUK IS• BELLEN OM HET BELLEN IS UIT• GEEN PENSIOEN• DUITS• CHINA • MUPPET-MANIA• TANTRA • ONTDEK JE ZIEL • ONLINE ONTSTANE SHARED INTEREST GROUPS• GEDULD• ZINGEN IN JE KEUKEN• DIKKE DEKBEDDEN (FLUFFY)• SQUIRTEN• DANSEN (MET JEZELF) IN DE WOONKAMER

Reizen• ONONTDEKTE STEDEN• EUROPA• RUSTVAKANTIES• HUIZENRUIL TIJDENS VAKANTIE• SPONTANE VAKANTIES• REIZEN MET EEN DOEL• MINIMALISTISCH REIZEN• VAKANTIE IN EIGEN HUIS• AFFORDABLE LUXURY

Wonen• HUIZENRUIL• VERHUIZEN: KLEINER WONEN• EERLIJK INTERIEUR• TADELAKT • FURNITURE SHARING• IN HUIS DE SCHOENEN UIT• TAFELLINNEN• LAK AAN LAK• HUISTUIN• PERSOONLIJKE, UNIEKE SFEER & STIJL• ZWARTHOUTEN VLOEREN• STAAL MAG ROESTEN• CENTERPIECES• PLAFONDPARKET• MIX ’N MATCH-SERVIES• GEEN ACCESSOIRES• DAY-BEDS & CHAISE LONGUES• STIJLENMIX, ECLECTISCH• NOORSE VINTAGE• FLUITKETEL• ENERGETISCH REINIGEN VAN HET HUIS• GOLFPLATEN• GORDIJNEN, GEEN ROLGORDIJNEN• AUTHENTIEK VAKMANSCHAP• TV-KAST• NATUURLIJKE GEUREN (NO CHEMS)• WILDE PLANTEN• HERGEBRUIK MEUBELS (MET EEN EIGEN TOUCH• DE KEUKEN ALS CULINAIR ATELIER• KAMERBAD• EIGEN KUNST• MATERIE MET EEN MENING• TRAVERTIN • SPIRITUEEL TUINIEREN• HOUT & STEEN, NATUURLIJKE MATERIALEN• DONKER EN MYSTIEK• AMBACHTELIJK INDUSTRIEEL• NATUUR ALS INSPIRATIEBRON• (MULTI)FUNCTIONEEL• IKEA WORDT KRINGLOOP• KLEURRIJK & CREATIEF• FLEXIBEL INTERIEUR

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren