Lancering nieuw vakblad De Beauty Professional op de voorjaarsbeurs

21.02.2018 | Branchenieuws | 1148 keer bekeken
Lancering nieuw vakblad De Beauty Professional op de voorjaarsbeurs

Uitgeverij Business Content Media b.v. kondigt met trots een strategisch partnership aan met Beauty Trade Professionals (BTP). BTP is de vereniging van professionele leveranciers uit de schoonheidsbranche. De nieuw te lanceren BCM titel Beauty Business Magazine zal dankzij dit partnerschap omgedoopt worden en op de markt verschijnen als De Beauty Professional. Dit maandelijks te verschijnen vakblad wordt naar 8000 beauty professionals verzonden in abonnementsvorm en via controlled circulation.

De Beauty Professional ligt in lijn met de doelstellingen van BTP: het bevorderen van het professionele imago en kwalitatieve kernwaarden van de schoonheidsbranche. Zowel voor beauty professionals die het magazine lezen als voor leveranciers die adverteren, is kwaliteit van groot belang. Frank Slangen, bestuurslid van BTP: “Met het nieuwe vakblad – dat dankzij de samenwerking een hoogwaardige, kritische redactie als basis heeft – kunnen ook leveranciers hun merk koppelen aan goede, inhoudelijke vakinformatie. Tegelijkertijd kunnen we redactionele kennis delen waar de beauty professionals echt wat aan hebben in hun salon. We zijn erg blij met BCM als waardevolle partner. We kunnen onze doelstellingen met deze samenwerking nog krachtiger in de markt zetten, naast de vakbeurzen en de vakprijs Beauty Award. We zoeken continu mogelijkheden om de kwaliteit in de markt bij elkaar te brengen, kennis te delen en de professionaliteit in onze branche te versterken.” 

Richard van der Hak, directeur en mede-oprichter van Business Content Media b.v.: “We zijn vorig jaar met BTP in gesprek gegaan. Met onze ervaring in de beautymarkt wisten we: er is plaats voor een sterke vaktitel. In onze eerste plannen heette deze Beauty Business Magazine, in lijn met de andere vaktitels die we uitgeven. Gezamenlijk kwamen we tot de conclusie dat er geen betere timing is dan nu om al onze kennis van de markt te combineren. De beauty branche zit immers verweven in het DNA van onze uitgeverij. Veel van onze mensen werkten jaren aan vakblad De Schoonheidsspecialist bij Uitgeverij Lakerveld. 

Onze ambitieuze uitgeverij is gespecialiseerd in het uitgeven van niche business publicaties in nauw afgebakende branches. We zijn er trots op dat we in korte tijd een sterke reputatie opgebouwd hebben als het gaat om waardevolle uitgeefproducten. Daarom denk ik dat wij een mooie match zijn met een professionele en actieve leveranciersvereniging als BTP. We hebben er ongelooflijk veel zin in om De Beauty Professional te lanceren op de voorjaarsbeurs Beauty Trade Special!”

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren