Interview met Beauty Award winnaar: Angelique Huybregts-Naus

16.08.2017 | Branchenieuws | 432 keer bekeken
Interview met Beauty Award winnaar: Angelique Huybregts-Naus

De winnaressen van de Beauty Award 2017 zijn stuk voor stuk inspirerende vakvrouwen. In een serie laten we de dames aan het woord over hun motivatie om mee te doen, hun ervaringen en hun ambities voor de toekomst. Deze week vertelt Angelique Huybregts-Naus, schoonheidsspecialist van het jaar 2017 Regio Zuid en winnaar van de Publieksprijs haar verhaal & tips! 

Enorme groei na vorige nominatie

"Na mijn eerste inschrijving en nominatie in 2015, bleef het kriebelen. Ik had een juryrapport terug gekregen waarmee ik aan de slag kon. Hierna heeft mijn salon een enorme groei doorgemaakt. Ik ben verhuisd naar een nieuw pand met winkelruimte. Eenmaal gesetteld daar, keek ik weer eens naar mijn vorige juryrapport en bedacht me: hey! Ik heb nu toch wel alles op orde en ga het opnieuw wagen. De inschrijving is een heel mooi moment om jezelf, je bedrijf en je team eens goed de spiegel voor te houden. Je wilt dat je inzending helemaal je bedrijf, visie en eigen persoonlijkheid ademt. Tijdens mijn deelname heb ik eigenlijk geen beroep gedaan op mijn leveranciers. Deze inzending wilde ik helemaal zelf doen. Het was mijn streven om de vakprijs en de publieksprijs mee naar huis te nemen en dat wilde ik op eigen kracht doen. Mission accomplished!"

Wat een feest

Naar onze klanten toe heb ik meteen gecorrespondeerd dat ik weer mee ging doen. Hierop krijg je dan al meteen zoveel leuke reacties van je klanten. Ze vragen er telkens naar, weet je al iets? Ze leven enorm met je mee. Het moment dat mijn nominatie bekend werd gemaakt, zat ik in een overleg. Mijn personeel zag de e-mail binnenkomen en klopten aan bij de vergaderruimte. Ze kwamen binnen met champagne, glazen en mijn boek van de inschrijving en ik wist genoeg. Het slimme en leuke was dat zij dit moment ook gefilmd hebben. We konden het dus delen op social media waardoor onze klanten meteen met ons konden meeleven.

De avond zelf was gewoon GEWELDIG! De pret vooraf en de aanloop de dagen ernaartoe waren samen met mijn team erg fijn. We hebben zoveel succeswensen uit onze omgeving mogen ontvangen! En dan zit je in de middag allemaal voor je haar en make up bij elkaar en dan de auto in naar de gala-avond! Vlinders in mijn buik en steeds de vraag van mijn familie: wat denk je? De eerste Award was voor ons de publieksprijs en dat was een beloning voor mijn team, onze klanten, familie en de ondernemers uit onze regio die ons hebben gesteund deze te bemachtigen.
Daarna het grote moment van de vakjury: Regio Zuid was aan de beurt! Bij het lezen van het juryrapport dacht ik steeds, ja dat ben ik, ja dat ben ik en dan vervolgens ook weer de gedachte nee dat is toch één van de andere genomineerden… En dan hoor je ineens je naam. Wauw!!!! Hoe vet! Zo blij! Ik was door het dolle heen van blijdschap."

Van Beautysalon naar bloemenwinkel

"Onze winkel veranderde in 3 dagen tijd in een bloemenwinkel. Het is dat we beautysalon op onze gevel hebben staan, maar ik begrijp dat hierover twijfel zou zijn ontstaan. In iedere ruimte, in winkelruimte en op de gang stonden bloemen. We hebben vazen moeten lenen van de bloemist. Zoveel mooie bloemen, cadeautjes, wijn, bubbels, kaartjes en chocolade! Van leveranciers, klanten, collega’s en oud winnaars. Allemaal zo lief. Zelfs nu krijgen we nog een bloemetje van klanten. Ze kijken dan eerst of we nog iets hebben staan om vervolgens terug te komen met een mooie bos.
Onze mailbox en social media kanalen ontploften zowat! Ik heb nog nooit zulke indrukwekkende cijfers zien staan bij nieuwe berichten. We hebben heel wat werk gehad om dit onder controle te krijgen, maar dat is een mooi luxeprobleem. We hebben in kranten gestaan en we zijn meermaals op tv te zien geweest bij RTL 4. Natuurlijk hebben wij onze communicatiekanalen hierop aangepast en mogen wij overal de gewonnen titels beschrijven en bij onze berichten plaatsen.

Nieuwe ambities en mogelijkheden

Het stof is bij ons in de zaak nog goed aan het dwarrelen en heeft nog niet de kans gehad om neer te dalen. Er zijn door het winnen nieuwe deuren geopend en we zien het klantenbestand groeien. Voor ons hoeft het stof overigens ook nog niet te dalen, want we vinden het heerlijk hoe het gaat. Lekker druk, mooie en goede reacties en mooie kansen welke zich voordoen. Voor iedere schoonheidsspecialist die er over denkt om mee te doen.. doen! En mijn tip: blijf dicht bij jezelf! Als jij vol passie zit voor je bedrijf en je eigen visie goed weet neer te zetten, houd hier dan vol trots aan vast!”

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren