Beauty Business dimensions

08.08.2012 | Beursnieuws | 394 keer bekeken

‘Beauty Business dimensions’ is de toepasselijke titel van een inspirerend netwerk event op zondagmiddag 23 september tijdens de vakbeurs voor de schoonheidsbranche Beauty Salon dimensions 2012. Locatie is de Beauty Experience Lounge in hal 7 van de Jaarbeurs in Utrecht. Met dit event van 13:30 tot 15:00 uur stimuleert de beursorganisatie ondernemers in de beauty- en nagelbranche, primair de startende en jonge bedrijven. De presentatie is in handen van beauty expert Mariëlle Bastiaansen.
 

Het thema ’verleiden’ is de rode draad in het programma dat met een zeer spectaculaire act wordt geopend. Mariëlle Bastiaansen interviewt Marijke Stoop van schoonheidssalon Attirance in Breda, Salon van het Jaar 2012. ANBOS-voorzitter Kees Hoogendijk houdt een inleiding over het belang van goed ondernemerschap. Mirjam Wiersma, bekend van het boek ‘Zakelijk flirten: 40 tips’ geeft een inspirerende presentatie over de kunst van (zakelijk) verleiden en Monica van Ee van BTP, vice-voorzitter van Beauty Trade Professionals, geeft tenslotte haar visie op het grote belang van de relatie met de leverancier

Dit artikel is geschreven door Sophie Spanjer

Aanmelden nieuwsbrief

Op de hoogte blijven van het laatste beautynieuws, trends en aanbiedingen? Schrijf je dan in voor de nieuwsbrief

Deel dit artikel

Reacties (0)

Reageren