Nieuws

22.06.2017 | Columns
De negatieve klant, er zit meer achter

Dit keer weer een verhaal uit de praktijk. Als schoonheidsspecialiste heb je met... Lees verder

19.06.2017 | Columns
Noodkreet: Jouw klant begrijpt de vaktermen die jij gebruikt helemaal niet

​Laatst ving ik een noodkreet op van een gewaardeerde collega-bedrijfskundige. Z... Lees verder

Bedankt voor jullie reacties, fijn dat het herkend...
15.06.2017 | Branchenieuws
Beauty Award 2017 winnaars coachdag

De winnaars van de Beauty Award 2017 ontvangen nu twee maanden na de uitreiking... Lees verder

14.06.2017 | Columns
Waardering tonen aan werknemer verhoogd productiviteit

Tonen van waardering, klinkt simpel toch? Maar… Doen we dat dan ook en waarom is... Lees verder

13.06.2017 | Branchenieuws
Heldin van de maand: Annemarie van Viersen

Annemarie van Viersen is onze heldin van de maand juni 2017. Ze wordt in het zon... Lees verder

09.06.2017 | Trends

Een gezicht kun je als visagist corrigeren en verfraaien door te spelen met lich... Lees verder

Dat is dus precies wat ik al jaren bij mezelf toep...
06.06.2017 | Branchenieuws
ANBOS-leden stemmen (nog) niet voor nieuwe voorzitter

Tijdens de Algemene ledenvergadering van de ANBOS, is er na verschillende opties... Lees verder

30.05.2017 | Branchenieuws
Huidfonds zet aan tot smeren bij kinderen

Huidfonds zet met een nieuwe campagne aan tot het smeren van antizonnebrandmidde... Lees verder

29.05.2017 | Columns
De schoonheidsspecialiste als vertrouwenspersoon

Een van de dingen die ik zo mooi vind aan mijn vak, is het in contact komen met... Lees verder

23.05.2017 | Columns

Regelmatig verschijnen er nieuwe nageltrends op YouTube, Instagram of andere soc... Lees verder

19.05.2017 | Branchenieuws
Interview met huidige voorzitter ANBOS Kees Hoogendijk

Anbos kiest op 6 juni 2017 een nieuwe voorzitter. De huidige voorzitter, Kees Ho... Lees verder