Volg ons op

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Met een luxe online winkelomgeving geeft Bol.com antwoord op de toenemende behoefte van consumenten om luxe beautymerken eenvoudig online aan te schaffen in een inspirerende winkel waar je ook terecht kan voor advies. De Mooi & Gezond winkel is zo ingericht dat iedere type beautyshopper zijn weg er gemakkelijk kan vinden en dat geldt natuurlijk ook voor de bezoeker van de schoonheidssalon. Diverse salonmerken hebben zich inmiddels bij dit platform aangesloten.

In 2012 opende bol.com de winkel Mooi & Gezond in 2012 waarmee consumenten toegang kregen tot het grootste assortiment drogisterij- en parfumerieartikelen van Nederland en België. “Iedere dag breiden wij het assortiment van onze Mooi & Gezond winkel verder uit. We zien een groeiende behoefte onder consumenten om ook luxe beautyartikelen online aan te schaffen. Ook ontvangen we dagelijks vragen over het gebruik van cosmetica en het maken van de juiste productkeuze. Om onze klanten zo goed mogelijk te adviseren hebben we met een team van beautyspecialisten onze winkel Mooi & Gezond opnieuw ingericht en uitgebreid. We hebben een winkelomgeving gecreëerd waarin beleving en inspiratie voorop staan en zo volledig aansluit bij de manier waarop consumenten graag winkelen voor beautyartikelen. Met de transformatie van deze winkel zijn wij ervan overtuigd dat we opnieuw een grote stap hebben gezet in de ontwikkeling van online winkelen voor beautyartikelen”, aldus Daniel Ropers, directeur bij bol.com

Keuze uit meer dan 1800 merken
Dankzij het brede assortiment van de speciaalzaak Mooi & Gezond kunnen klanten kiezen uit meer dan 1800 merken, waaronder ook niche-artikelen en salonmerken, zoals Absolution en L’Anza. De meest luxe merken krijgen extra aandacht in de merketalages en ‘branded boutique’:

Comments


Gerelateerde artikelen