Volg ons op

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Uit recent onderzoek blijkt dat 70% van de Nederlanders nog nooit een sauna heeft bezocht. Conclusie van het rapport derhalve: er is nog een grote markt te winnen! Wat kunnen we daaraan doen en hoe creëren we een nieuwe doelgroep van bezoekers?   Het Nederlands sauna & wellness congres op 29 maart  2014 gaat geheel over de marketing en de (toekomstige) wellnessconsument. Daarom is gekozen voor het thema ‘over de drempel’.

Het programma is als volgt:

“Omgang met de wellnessgast anno 2014”
Door Rob de Bruijckere van Gewoon Wellness
 
“Er is nog een grote markt te winnen”
Door André Doffer namens SmartAgent & Sauna Wellness Nederland
 
“Positionering van het saunabedrijf”
Door marketingentertrainer Fred Roelfsema van FRTA.
 
“Consumentengedrag van de wellness- & beautygast”
Door ervaren branchepresentator Ria van Tol van Commercium
 
Interesse in het volledige programma , de kosten en de tijden? Bezoek dan www.wellnesslounge.nu/wellness-congres
Locatie: Jaarbeurs Utrecht, hal 5.

 

 

Comments


Gerelateerde artikelen