Volg ons op

Search
Generic filters
Exact matches only

Als we geluiden om ons heen moeten geloven dan wordt 2012 een moeilijk jaar. Wil je van 2012 een succesvol jaar maken dan is het belangrijk om aan het begin van het jaar na te denken over wat je in 2012 wil bereiken. Wil je meer klanten? Wil je bestaande klanten meer gaan verhogen? Wat beteken je voor je klanten? Waarom kiezen klanten voor jou en wat maakt je onderscheidend? Wat doen andere salons? Uit onderzoek van www.schoonheidsspecialistennieuws.nl blijkt dat een meerderheid (58%) van de schoonheidssalons wil specialiseren in huidverbetering: 38% van de schoonheidssalons wil hierbij gebruik maken van apparatuur en 20% zonder apparatuur. Daarnaast kiezen salons wellness (15%), ontharen (9%), voedingsadvies (8%)  op permanente make-up (4%) als specialisatie.

In de laatste maanden van 2011 stond de volgende poll op www.schoonheidsspecialistennieuws.nl "Stel dat je je met je schoonheidssalon (nog) beter wil onderscheiden van andere schoonheidssalons in jouw omgeving. Welke van de onderstaande specialisaties past het beste bij je en geeft ook commercieel gezien de beste mogelijkheden voor de toekomst? Je mag maar 1 mogelijkheid kiezen, dus denk goed na". Er deden 240 schoonheidsspecialisten mee aan de poll, de uitslagen waren als volgt.

– Huidverbetering met gebruik van salonapparatuur (38%) – Huidverbetering zonder gebruik van salonapparatuur (20%)

– Wellness (behandelingen en massages gericht op ontspanning en welzijn) (15%)

– Voedingsadvies en/of nutricosmetics (8%)  – Ontharen (IPL, laser, eventueel ook brazilian) (9%) – Permanente make-up (4%) – Anders (6%) 

Comments


Gerelateerde artikelen