Volg ons op

Search
Generic filters
Exact matches only

 

4 decennia huidverzorging en werkstoffen trends: 1980 – 2020

Het merk  KLAPP Cosmetics  bestaat al 40 jaar en we kijken uit naar de volgende 40 jaar met geweldige klanten, fans en vrienden!

De unieke bedrijfsgeschiedenis van het merk KLAPP Cosmetics begon 40 jaar geleden.
Vanaf dag één staat KLAPP Cosmetics voor innovatieve, professionele huidverzorging, hoge ontwikkeling en onderzoekscompetentie en productkwaliteit “Made in Germany”. Klantgerichtheid, expertise en kennis van de speciale eigenschappen en behoeften van de huid staan ​​voor het traditionele merk altijd op de voorgrond.  Eigenaar Gerhard Klapp wordt beschouwd als een visionair in de schoonheidsindustrie en ontwikkelt sinds de oprichting verrassende en overtuigende nieuwigheden en innovaties. De hoge kwaliteit van de ingrediënten en de effectiviteit van de producten zijn vandaag vooral belangrijk voor de 71-jarige.
De Alternatieve Heilpraktiker stelt toekomstgerichte maatstaven en biedt met zijn productassortiment op de huid afgestemde behandelingen aan in het cosmetisch instituut en voor thuis. Innovatief en zeer effectief – dat is precies wat KLAPP Cosmetics heeft gedaan met tal van nationale en internationale eervolle onderscheidingen.

KLAPP Cosmetics heeft de zorgwereld na vier decennia al veranderd en gevormd.
Terugkijkend op een succesvolle bedrijfsgeschiedenis wil het bedrijf in het Jubileumjaar graag iets terug geven aan mensen die te maken hebben met zware tegenslagen in de gezondheid.
De KLAPP Beauty Kalender! Deze kalender 2020 biedt design en functionaliteit in een harmonische vormgeving. Deze kalender is optisch gezien een highlight en ondersteunt daarmee de Look Good Feel Better workshops voor kankerpatiënten van DKMS LIFE. Een geweldige jaarkalender met een jubileumontwerp en de opbrengst van deze kalender gaat volledig naar Look Good Feel Better.

Zoals ieder jaar heeft KLAPP voor 2020 lanceringen van nieuwe producten, nieuwe behandelingen en apparatuur.

Blijf kijken voor wat volgt …

 

 

 

 

0

Reacties

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Gerelateerde artikelen