Volg ons op

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Droom even weg bij mijn eerste alinea:
Je zit op een terras, het zonnetje schijnt, een leuke ober à la George Clooney komt naar je toe en vraagt of hij je kan helpen. Je bestelt een heerlijk glaasje wijn of een kopje koffie. De ober brengt de bestelling en zet daar een schaaltje nootjes of een koekje bij. Je zit heerlijk te genieten van het uitzicht. Ondanks dat het erg druk is op het terras komt George – de ober – vragen of alles naar wens is. De sfeer is ontspannen… Je zit zo heerlijk dat je eigenlijk niet naar huis wil. Nog maar een glaasje wijn of kopje koffie dan maar?

Heb je even genoten van deze gedachte? Zou je hier graag naar terug willen gaan?
Genieten, dat is het toverwoord. Laat jouw gast genieten in de salon. De handcrème zou het koekje bij de koffie in jouw salon kunnen zijn. Tijdens een masker, even de handen van je klant insmeren met een handcrème kost je vrijwel niks en geeft een groter gevoel van luxe. Laat jouw klanten als het ware verliefd op je worden, net zoals jij een beetje verliefd werd op George, de ober.

Toon jouw klant je passie, geniet van het vak en geniet van de klanten die bij je komen. Of ze nu 1x per maand of 1x per jaar komen. Elk persoon moet zich welkom voelen. Iedereen verdient jouw aandacht.

Een tevreden klant komt terug en vertelt dit door. Geef jouw klant ook niet telkens dezelfde behandeling. De huid verandert, seizoenen veranderen dus jouw menukaart moet dat ook.

Dit artikel is geschreven door Marie-Louise Billekens.

Comments


Gerelateerde artikelen