Volg ons op

Search
Generic filters
Exact matches only

Afgelopen maandag en dinsdag reisden 50 schoonheidsspecialisten uit heel Nederland gezamenlijk naar Duitsland. Op drie verschillende opstappunten in Nederland werden ze opgehaald om naar het moederbedrijf van JK-International in Windhagen, net achter Bonn, te gaan.

Een ding heeft deze groep gemeen, iedereen werkt met de Beauty Angel van JK-Nederland. Dit is een apparaat dat de huid met gebruik van licht kan verjongen, het wordt ook wel een collageenlamp genoemd. In Windhagen bevindt zich de marketing- en salesafdeling en hier worden de apparaten ontwikkeld en verzonden. Emily Coumou en Jolanda Verkleij van JK-Nederland hebben een gevarieerd programma voor de schoonheidsspecialisten samengesteld. Zo zijn er tal van lezingen en presentaties om inspiratie op te doen.

De klant verleiden
Huib van Heest, directeur van JK-Nederland, legt uit hoe het bedrijf begon en wanneer hij in Nederland van start is gegaan met de Beauty Angel. Daarna is er een lezing van Markus Greulich, die ingaat op het verschil tussen ELT en LED-licht. ELT staat overigens voor Energizing Light Technology.
Rochelle van Doorn van Bellabaci vertelt vervolgens iets over cupping-behandelingen en er is een lezing van Rob Snoeijen over hoe je de klant verleidt. Anderhalf uur lang geeft de salesinspirator interessante verkooptips. Ook legt hij uit hoe je een salesgesprek voert en de aandacht van de klant vasthoudt. Hij gaat in op het belang van nieuwe klanten. Snoeijen: “Het werven van nieuwe klanten is belangrijk voor het voortbestaan van jouw bedrijf.” Daarna leren de schoonheidsspecialisten hoe ze een pitch maken om zichzelf te presenteren. Ook horen ze wat voor soort vragen ze het beste kunnen stellen om erachter te komen waar de klant behoefte aan heeft.

Nieuwe cosmeticaproducten
Jolanda Verkleij, van JK-Nederland, legt daarna uit dat ze bij de Beauty Angel binnenkort ook producten gaan leveren. Verkleij: “Deze cosmeticaproducten zijn afgestemd op het werken met het ELT-apparaat. Zo is er een Biomimetic Peeling, een Power Light Serum en een product met de naam Finishing Touch. Op 1 december is het allemaal verkrijgbaar.”

Warehouse
De volgende dag start de groep met een inspirerende presentatie van Edith Naaijkens, Beauty Award winnaar 2018. Daarna bezoeken de schoonheidsspecialisten het warehouse van JK-International. Iedereen vindt het ook heel interessant om deze tak van het bedrijf te zien. Na een overheerlijke lunch keert de groep vol met inspiratie weer huiswaarts.

 

 

 

 

 

Comments

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *


Gerelateerde artikelen