Volg ons op

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages

Vrouwen die op zoek zijn naar een nieuwe kleur oogschaduw of lipstick krijgen het in de toekomst veel gemakkelijker. Modiface, een Amerikaans bedrijf dat gespecialiseerd is in gezichtsherkenning, lanceerde begin dit jaar een 3D Augmented Reality Make-up spiegel. Deze spiegel laat je realtime en in 3d zien hoe je er uitziet met een nieuwe oogschaduw, blush of anti-rimpelcreme zonder dat je een foto hoeft te uploaden.

Het bedrijf gaat in eerste instantie samenwerken met beautymerken die actief zijn in het retail kanaal. Het gebruik van de spiegel bij het uittesten van de make-up moet leiden tot een omzetstijging. Sephora is een van de retailers die de spiegel aan het testen is.

Er is overigens ook al een app beschikbaar (zowel voor Iphone als android) van Modiface waarmee de consument zelf virtueel make-overs kan realiseren.


Gerelateerde artikelen